Skyltningsvecka!

Nu har skyltningsveckan börjat och jag har leksaksaffärn!... Lite svårt ställe att skylta på för det är så svårt, man kan inte ha nåt bra tema, inge färg tema tex för att alla leksaker är så himlafärglada så det skulle bara se jätte rörigt ut! Så nu har det fått blivit en pojksida och en tjejsida för att kunna dela upp det bättre!

Fotade bilderna igår så därför är det tomt på killsidan plus att alla tjejsaker bara ligger överallt, men det är under arbete, ser mycket bättre ut idag, ska fota nåra nya bilder imorrn så ni får se det växa : )

Nu ska jag ta och gå och lägga mig fast kl bara är 21:25 nu! men är så trött, blir helt slut i huvudet av alla skrivande av prisskyltar osv!

    


Juste jag glömde nästan bort det i söndags fyllde både sandra och chris år så vi drack lite champagne, jätte mysigt med alla samlade: )

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0