Tillbaka från norrland!

I fredags åkte jag hem! Gud vad skönt det var att komma hem, träffa lite människor och bara umgås! Gillar norrland bättre: ) Så i fredags åkt jag och josse hem, var jätte trevlig att få sällskap i bilen och slippa att bara sitta själv!. Men har inte direkt hunnit gjort nåt, var och skulle köpa underkläder behöver nya trosor, men dom säljer tydligen inte längre den modellen jag vill ha så jag får ta och beställa istället. men jag hittade två fina koftor istället: )

Men det var skönt att bara komma hem och bli ompysslad av min mamma!..

Så nu har jag precis landat här nere, lite drygt att köra faktiskt plus att det hann bli skymning innan jag var framme så då blev det bara ännu segare!

Men nu är man tillbaka i leksands livet

Tack för en trevlig helg alla. ses om 5 veckor igen!!

Kommentarer
Postat av: mamis

Jaa, de e väl klart att man skall bli ompysslad när man kommer hem, tack för en fin helg, å gu va du e duktig att köra bil, kramen Mor

2008-09-14 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0