Fy, blä och mycket mer!

Nu är vi mitt uppe i en skyltningsvecka, det har gått jätte bra hittils, jag är med ak och nathalie på Next som är en klädaffär här i leksand, vet inte riktigt till vilken målgrupp dom riktar sig till men man skulle kunna säga att dom är som en blandning mellan vera moda och fanny, fast med väldigt små storlekar. Det är jätte många fönster i butiken, fast som tur är har vi inte behövt göra om alla. Men nu kommer jag till det som jag ska berätta om, det är seriöst den äckligaste, smutsigaste butiken jag någonsin varit inne i. Butiken i sig är så där halv ren, men bakom på lagret, fy fan säger jag bara. Först och främst är det väldigt gamla möbler där bakom, men det är smutsigt så man kräks nästan, det är gammal mat överallt, dammråttor, en kyl som är avstängs fast det är mat kvar i den, klet på golvet, små larver som kryper runt, och sen har ägarna även sina hundar där bakom som springer runt och dom har inte blivit tvättad på flera veckor, sen har dom även sina barn där, vettefan varför dom inte är i skolan. Så även där bak på lagret har dom en våningsäng, som barnen ligger i, hoppar i, och äter i. Även hundarn gör det. Denna butik går inte att beskriva med ord. Den måste ses. Så sjukt äckligt!: Hur två kvinnor som jobbar i denna butik kan gå med på att ha så här, det är heeeeeeeeelt ofattbart.

Har försökt att fota lite bilder för att ni ska få se hur det ser ut där, men det var bara två jag hann fota, ville inte springa runt som nån paparazzi där inne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0