Mässmonter=)

Just nu har vi börjat med ett nytt projekt där vi ska skapa en mässmonter, dock i väldigt litet format, så det känns lite grann som om man bygger ett litet dockskåp. Jag har inte riktigt arbetat fram en färdig idé än, bara att jag vet att jag vill köra lite gammaldags lantlig stil. Så idag har jag jobbat med glasspinnar, för att bygga en panel, och så har jag tapetserat väggarna med en tapet med medaljonger på. Syns kanske inte på bilderna vad det ska bli egentligen, men jag ska fota eftersom det växer fram så kommer ni nog snart se hur det blir.





Kommentarer
Postat av: mami

jobbar du på söndagen? håller du på att ta igen förra veckan?

Här är det tokmycket snö och 16 grader kallt.

Skall vi pratas vid i kväll? Kramen



ps; såg ut som ett tittskåp!

2009-02-09 @ 06:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0