En mysig helg!

Den här helgen har varit lugn och skön, vi var ut i fredags på hockeyn, mora-leksand, tyvärr förlorarde leksand efter förlängningen och åkte ut på straffarna, dock så ligger dom fortfarande etta, men dom hade faktiskt behövt extra poängen som mora nu fick, men vi håller tummarna för matchen ikväll mot sundsvall : )

Sen i helgen har det varit julbak, bastning och slöning, det har snöat och snöat och snöat hela helgen, så nu är det kaos här nere, men det är så mysigt att sitta i soffan med en filt, en kopp te och bara tittta ut på ovädret. Haha nu kanske ni undrar varför jag bakat lussekatter efter jul, men grejen var den att jag hann varken äta eller baka några i år, och då känns det inte som om det varit jul, men nu har jag gjort båda två och då kan jag gå vidare : )Hoppas ni haft en lika bra helg som jag. Nu ska jag sätta mig ner och söka lite jobb och sen ska jag upp till klassrummet och jobba lite!





Kommentarer
Postat av: mami

kan bara säga god jul då toka där, kramen

2009-01-25 @ 14:31:30
Postat av: sandra

vad söker du för jobb???

kram

2009-01-25 @ 22:37:26
URL: http://sandraaw81.blogg.se/
Postat av: sandra

vad söker du för jobb???

kram

2009-01-25 @ 22:38:34
URL: http://sandraaw81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0