?

Var är han som ska längtar efter mig när jag inte är hemma?
var är han som älskar när jag ler?
var är han som vill trösta mig när jag är ledsen?
var är han som bara älskar att titta på mig?
var är han som vill hålla om mig på nätterna?
var är han som alltid förlåter?
var är han som ska säga att han älskar mig?
var är han som ska bära min kärlek?
Var är han som ser mig när ingen annan gör det?
var är han som jag alltid vill ha nära?
Var är han som får mig att minnas alla drömmar jag glömt?
Var är han som får mig att hoppas och le?
var är han som jag vill säga till att framtiden är vår?

Kommentarer
Postat av: Tove

Han står runt hörnet ;) kram

2009-03-09 @ 22:39:01
URL: http://freedom2love.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0