Förra skyltingen och helgen!

I helgen har det varit lugnt, igår var tjejerna här och såg på melodifestivalen, det vart verkligen en rysarfinal tycker jag. När väl svenska folket gav sina röster så kändes det som om alla som jag vill bara försvann och fick jätte dåliga röster, vi satt och bet på händer när det var dom två sista stora poängen som skulle delas ut. Uggla som fanns kvar och några botten liggare... Eftersom mitt hat mott Af uggla är ganska stort så satt jag och svettades när hon fick näst högst poängen och ett glädjeljubel spred sig genom rummet när operan vann... Min första tanke var bara YYYYYYYYYYYYYESSSS när inte uggla vann... men sen när jag började tänka efter så vart det verkligen bättre att skicka vidare opera tjejen?...

Hur som helst vi får väl se hur det går i eurovisionsongcontest, men gåre åt helvete så skyll inte på mig.

Nu ska jag skärpa till mig och lägga upp bilderna från förra skyltningen med. Skyltningsveckan som kommer nu till veckan ska jag spendera på allans,Som är en intersport butik här nere, det är verkligen jätte stora fönster och dom vill ha omskyltning i alla. så det kommer bli en tuff vecka med mycket slit.


Ett av fönstren som gjordes på damavdelningen på next company


Ett av herrfönsterna i samma butik


Kommentarer
Postat av: Anonym

hello saknar dig såååååååååå, ringde dig i kväll men icke ett svar !

2009-03-15 @ 21:43:11
Postat av: Anonym

hittat ditt schema du jobbar till 22.00 den 19 april, funkar inte det dåligt

2009-03-15 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0