Framtiden eller baktiden?

Just nu är min hjärna rörig. Dock är monter bygget helt klart nu och bilder kommer imorrn. Men däremot är jag jätte stressad, jag vet inte vad jag ska göra. För helt plötsligt står det klart för mig att jag är här i drygt två veckor till nu sen är jag hemma på pratik i 4 veckor och sen är jag tillbaka i leksand igen efter det och då har jag 6 veckor kvar i skolan, sen är jag färdigutbildad dekoratör. Och då får jag panik? Vad ska jag göra då? DÅ står jag utan jobb och bostad och ska flytta hem igen. Men alltså det är då det blir rörigt, ska jag flytta hem igen, flytta in i min lägenhet igen och försöka få nåt jobb i väntan på nåt bättre? Eller ska jag flytta till norge, knega på nåt skit jobb och tjäna massa pengar? Eller ska jag försöka söka in på högskolor?Flytta ännu längre hemifrån och göra massa arbetsprover som jag inte alls är laddad för att göra? Söka som inredare och läsa i yttligare två år till och försöka slå mig in på en marknad som är jätte svår att komma in i? Please god give me a sign PS, jag har även en stortånagel som är jätte blå och håller på att låstna, och vad gör man då? ska jag gå runt med ett stor köttsår i väntan på att det kommer en ny? ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hejje gud, vad det var struligt. Det känns nästan som det var bra att jag inte ringde till Dig igår, Kram Mami

2009-03-10 @ 07:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0