Mycket att uppdatera!

Jag vet att jag har börjat  blivit lite slö nu på bloggen, men jag ska försöka skärpa till mig lite! Jag har mycket bilder och uppdateringar att göra så jag ska försöka uppdatera igen varje dag, Jag kom tex på idag att jag inte har lagt upp bilderna från förra skyltningen och nu till veckan är det skyltningsvecka igen, så jag får ju faktiskt skämmas lite.

Idag har vi i alla fall haft redovisningar med en skiss uppgift som vi haft.
Jag valde att göra lådor och boxar, mitt företag heter A box for life. Med bilden ville jag få fram dom söta små askarna mot den hårda gråa och svarta bakgrunden. Ni får väl själva avgöra om det lyckades. Jag fick i alla fall bra feedback på redovisningen.




Sen var vi i cleas i sjön idag jag och jon, han skulle köpa nån tejp till sina arbetsprover så jag passade på att strosa runt, så då hittade jag som en grej som man satte på datorn, så idag har jag pimpat upp min dator lite med, jag är faktiskt riktigt nöjd, den vart jätte fin =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja nog hqr du blivit det, slö. Här väntar man med spänning men icke!

2009-03-15 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0