Nu kommer det uppdateringar!

Jag har inte orkat och hunnit skrivit sen jag kom ner, det vart så mycket på en gång så bloggen kom lite sist. Så till alla er som klagat ska jag skärpa mig nu =)Men veckan här nere har gått jätte fort sen lov veckan hemma. Nu börjar det kännas skönt att vara tillbaka igen, det tar ett tag att vänja in sig när man åker fram och tillbaka så här.

Det har hänt en hel del denna vecka, vi har gjort klart våra Mässmonter utskick i illustratior, och det känns jätte skönt att det är över så man kan lägga det åt sidan. Sen har vi jobbat mycket med montern den här veckan eftersom det är redovisning av den nästa vecka. Så då blir det stor redovisning eftersom detta är ett projekt vi har hållt på med ganska länge.

Sen har vi haft en gästlärare/Föreläsare här i veckan med som hette Maliin Stoor, jätte intressant var det, hon kom och höll föredrag om sitt nystartade deko företag som hette Qreate by Maliin Stoor. Gå gärna in på hennes hemsida och kolla det finns massa inspiration i alla olika kategorier. Hemsidan är Qreate.se

Igår var det 50 vs 70 tals fest här på skolan, jag var en hippi, så väl typ Idiotisk ut, men det var en väldans kul kväll, så idag har man svettats som en liten bebis, tack vare alkoholen, men man får väl skylla sig själv : )

Denna helg kommer bli lugn och skön, inte så mycket som händer, vi ska träffas tjej gänget imorrn och se andra chansen, äta mycket fett och sitta i mjukisar, det är vad som är planerat : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0