Våren.... Underbart!

Ni fattar inte hur sjukt skönt det har varit här idag, snön smälter, man hör hur vattnet droppar, solen lyser och det värmer om ens kinder när man är ute och går. Jag måste nog erkänna att våren är min bäst årstid.

Man vill blir så glad av att solen äntligen börjar värma, att man bara vill vara ute och gå eller bara sitta i snön och dricka var choklad.Man blir helt enkelt LITE lyckligare. Nog om det, ville bara säga att det är underbart ute nu : )

Tack förresten för att ni tyckte mina tavlor var så fina, det kändes jätte roligt. Men tyvärr är jag ingen picasso, och det var nog bara en lyckträff att det såg bra ut ; ) Men jätte kul att fler har börjat läsa min blogg.
 
Min skyltningen är nu klart, och det har verkligen gått i turbofart. fast det varit så stora fönster, så har det flytit på (nästan). Så på fredag är det redovisning, och då kommer jag att kunna lägga upp lite bilder.

Ikväll har jag sett narnia 2 med tjejerna och nu sitter jag här och lyssnar på nån tragisk kärlekslåt, som alltid på kvällarna men borde egentligen börja packa lite och ha mig men som vanligt skjuter jag på det utan dåligt samvete som den lata människan jag är ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0