Jag är kär!!

Förlåt, nu har jag varit dålig på att uppdatera här igen, men det känns som att så fort jag är ledig från skolan så tar jag aldrig mig tiden att sätta mig här. Men nu är det sista veckan på utbildningen, tankarna är många och jag lovar att det är uppdatering varje dag som gäller!

Men ikväll har jag funnit min kärlek, eller han har funnits i mitt liv ett bra tag nu, men det är ikväll jag har förstått att jag verkligen är kär. Han är så himla härlig, hans blick säger allt och jag bara smälter när han pratar. Har suttit och stirrat på han i flera timmar nu, och ja jag vill inget annat mer än bara kasta mig på han och pussa han, jag vill vara med han.. Jag känner verkligen att han är den rätta för mig.

Nu talar vi ju inte om en riktigt person, . Tyvärr finns han i min hårddisk i en film. suck, Tänk om han kunde finns i verkligheten då skulle jag vara lycklig resten av livet, Dock skulle det bli jobbigt eftersom han är en vampyr, Men nä. han är verkligen mannen i mitt liv just nu!. För er som undrar vad jag ser för knasigt så är det faktiskt en film som heter Twilight, så jag har inte gått och blivit galen, Men han är så fin, och dessutom är han en vampyr som är vegitarian.kan det bli mer rätt för mig ?=)

Ne nu är klockan över 12, och jag ska lägga mig och sova, men först ska jag bara se filmen en gång till : )

Tack till alla er som läser min blogg, det värmer i hjärtat varenda gång ni skriver. och vad roligt tove att du också läser och att jag nu är länkad till din blogg : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja varför inte, wowo!

2009-05-25 @ 07:24:16
Postat av: Tove

Åh jag va med i ditt inlägg!!;) Jag förstår EXACKT vad du menar. Killen är juh underbar!! Var ett tag sen jag såg den nu. Har den åxå på datorn. Får nog bli den nu =)) Sista veckan... vad händer sen?? kram kram!!

2009-05-25 @ 15:54:46
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: tofva

Kul bloggis! Hittade hit via en annan bloggis som hade länkat. Kul att hitta nya o läsa:D

2009-05-25 @ 18:54:13
URL: http://tofva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0