Just ja...

Jag har glömt att berätta en sak, vi såg en annons i leksands bladet där det stod att man fick prov köra ett dubbelmanövrerat segelflygplan. Så dom flyger upp och sen när man är där uppe får man provflyga. Då får man göra det i 40 min för 350 kr. Det skulle vara en så sjukt rolig upplevelse, men jag vet inte om jag har pengarna till det, så jag och börsen ska ta en diskussion imorrn och se om jag kan det. Men jag håller tummarna : )

Ett annart förslag till aktivitet under helgen är att åka till Falu koppar gruva och det kostar bara 150 kr så det skulle också vara jätte roligt, men det känns inte lika coolt att skryta med : )

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mami

Du i falukoppargruva när Du va liten men det kommer Du inte ihåg, men det är häftigt,riktigt häftigt.

Men mami sponsrar till flygning.....skitcool

kramen mami

2009-05-15 @ 08:45:13
Postat av: Tove

Hej mysunge =)) Du e så duktig du ser jag ju=) Flygningen lät riktigt skoj, aldrig nått jag skulle våga, you go girl;) puss från mig till dig....& Lisa =)

2009-05-18 @ 14:14:57
URL: http://freedom2love.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0