Ont som fan : (

Idag har varit första skyltningsdagen på denna långa vecka som den tyvärr känns men jag hoppas den ska gå fort : ) Jag har gjort ett badfönster på carl olsson, det är ganska stora fönster att jobba i som ni sen kommer se när jag lägger upp bilder senare i veckan, så det tar sin lilla tid att jobba där. Men dagen har gått förhållandesvis bra och det är bara lite små detaljer kvar imorrn, en snorkel, solglasögon, dyna till solstolen och lite sånna småsaker som ska till, innan jag kan börja på nästa fönster : )

DOCK, trodde jag att jag var cool ikväll, och jag trodde även att jag var lika smidig som jag var när jag var tio, Ni vet då man klättrade upp och ner i träd, hoppade hopp rep, kröp och gjorde alla konstiga gymnastiska rörelser, Men som sagt så var det över 10 års sedan jag sysslade med såna grejer, MEN idag låg jag allmänt uttråkad på rummet och väntade på att resterande människorna skulle vakna så jag hade några att äta middag med, och då kom jag på den briljanta idén att jag skulle testa om jag fortfarande klarade av att göra en kullerbytta. Jag tog det smarta beslutet att jag skulle göra den i sängen i alla fall (all denna tanke verksamhet sträcker sig inom en tidsperiod på kanske 3 sek) Därför hann jag inte riktigt analysera och tänka över att det faktiskt även stod ett hård och stort sängbord där vid sidan med, Så självklart tar jag lite sats och gör kullerbyttan som går utmärkt innan jag ramla rakt in i sängbordet med buller och brak och får den rakt in i bröstkorgen. Jahopp, endast detta kan hända en Boström. Nu har jag svårt att andas, ligga på rygg, sitta, gå och ja röra mig som en normal människa.  Ringer till min mamma som ger mig dom tröstande orden, ja men om 6 veckor är det där läkt. Tack tack, det känns betryggande att jag Bara behöver ha ont så "kort" tid.

Nu ska jag försöka och somna jätte fort(sittandes), har lovat att jag ska skjutsa jon till tåget som går kl 05:50 Så jag ska upp halv 5 imorgon bitti, Jiiippiii=)

God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Du är rolig du!! Vilka idéer!!

2009-05-12 @ 09:37:52
Postat av: Lena

Kanske hade varit bättre att gjort kullerbyttan på golvet....sängarna på internaten brukar ju inte vara allt för stora:P

2009-05-13 @ 10:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0