Sista veckan!

ja nu är det sista veckan, och det känns lite overkligt. Jag har packat allt, det känns verkligen som att jag ska flytta, men ändå fattar jag det inte? Hur kommer det sig? Dock vet jag att jag oroar mig över mycket, som vanligt, massa fjantiga grejer men även stora grejer. Så idag vart jag tvungen att åka och köpa pepcid. Men det är så typiskt mig att bli stressad på insidan.

Men som sagt sista veckan nu. idag hade vi en föreläsning av en jätte intressant man från SVT som berättade om foto, budskap och ljus. Han var en skön snubbe, med härlig attityd och förmiddagen gick fort.

Egentligen är det faktiskt inte så mycket skol jobb kvar, alla uppgifter är gjorda, och nu är det mest samtal med lärare, utskrifter av arbeten man vill ha kvar och lite sånna grejer.

Men imorrn ska hela klassen åka med gustav wasa båten upp till Mora och äta go mat, och det känns faktiskt som en jätte rolig sista grej att göra tillsammans. Så det ser jag fram emot! Har även beställt kall rök lax till middag, och mumsigare än så blir det inte!

Tänk att jag är färdigutbildad dekoratör om 4 dagar? Det har jag nog faktiskt inte heller fattat. kan ni förstår det? att ett år har gått så här fort?. När jag väl är hemma igen kommer leksand kännas som en dröm och inte alls som om jag bott här!

Har städat hela kvällen, är helt utmattad, och så fort jag stängt av datorn tar det nog cirka 7 sek innan jag somnar.

Kram till er alla : )

Kommentarer
Postat av: Mami

Hello!



I morgon ses vi kramen ps läs yahoo.

2009-05-27 @ 08:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0