Skyltning och Individuell skyltning!

Idag blir det en kort uppdatering.

Idag och imorgon har vi planering inför skyltningen som är nästa vecka, jag ska vara på en butik som heter Carl olsson, som är en lite snobbigare klädbutik för dom lite äldre. Så jag och Jessica har planerat inför detta idag.


Sen har vi även en uppgift som är en individuell skyltning som skall göras, där man har helt fri händer och göra vad som helst, bara att skyltningen skall skissas upp först och sen ska man göra exakt efter skissen. Jag har valt smycken och händer, har suttit och knåpat ihop skissen ikväll, så imorgon ska jag göra själva skyltningen. Så imorrn kommer jag visa hur resultatet blev : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello....hur blev skissen, hur gick det med uppdateringen.

kramis mami

2009-05-08 @ 11:58:36
Postat av: Anonym

Hello....hur blev skissen, hur gick det med uppdateringen.

kramis mami

2009-05-08 @ 11:58:37
Postat av: Lena

Lycka till tjejen!

2009-05-08 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0