Stockholm över valborg : )

I onsdag åkte jag till sthlm, fast jag hade feber och var förkyld så bestämde jag mig för att vara en viking och åka ändå=)

På torsdag följde jag med alex till en av hans kompisar Niklas, det var en jätte trevlig kväll, och det var kul att för en gångs skull få träffa på trevliga stockholmare, så det gjorde ni bra grabbar : ) Annars har jag hunnit med en hel del, lyckats blivit utskälld av en kille som jobbade i kuren på tunnelbanan, nästan blivit ner sprungen av en polis, trott att det var en terrorist på tåget, köpt EN banan för 15 kr,Irrat bort mig och gått fel 3 ggr osv!

Allt som allt har helgen varit super bra förutom att jag varit sjuk, Så nu är jag tillbaka i Leksand och har nu 4 veckor kvar här nere, det är verkligen jätte kort tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0