En händelse på jobbet!

En vanlig arbetsdag på jobbet!

Jag: Det blir tio kronor.

gäst: 10 Kr, för vadå?

Jag: Aftonbladet så klart!

Gäst: Va? Kostar tidinigen?

Jag: Ja

Gäst: Hmm konstigt?

Jag: jaså? vadårå?

Gäst: Kollar allmänt konstigt på mig

Jag: Det fungerar ungefär som på Ica (sägs på ett skämtsamt sätt)

Gäst? Ica, nä nu fattar jag inget

Jag: Ja alltså om du går på Ica får du väl inte bara ta en tidning för att du har köpt mjölk av dom.

Gäst: Nä men det är ju väl inte samma sak

Jag: jo, det tycker jag

Gäst: Gästen stirrar väldigt konstigt på mig

Jag: Ler så där hotell vänligt som det är sagt att vi ska göra

Gäst. Jaha då vet jag, då ska jag inte ha någon

Gästen ställer tillbaka tidningen, kollar fortfarande konstigt på mig som om att jag kommer från en annan planet och går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jahapp då var vi igång igen skönt, var det en Kramfors bo eller turist? ;)

2009-09-09 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0