Fet eller smal?

Ne jag är inte fet, men jag är inte smal heller! Jag funderar just nu starkt på att göra en annan blogg, en tjockis blir smal blogg. Där jag skulle börja skriva upp varje dag vad jag äter, hur mycket jag väger och bilder. För skulle jag starta en sån och människor började följa den, Då skulle jag inte komma undan! Nu räknas mina gå ner försök inte ens som det. det är typ snarare 10 minuters tankar på att jag borde gå ner, och sen beställer jag en pizza!

Vad tror ni? Är det någon som är på? Någon fler som vill vara med i bloggen?
Inför utlandsresan i augusti nästa år, ska jag ha gått ner 8KG om jag så ska fettsuga mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja e me!!!!!!!!!

2009-09-24 @ 20:53:44
Postat av: sandra

gumz jag är med:-D

2009-09-28 @ 11:23:24
URL: http://sandraaw81.blogg.se/
Postat av: bättan

jag är på :D

2009-09-28 @ 16:09:08
URL: http://beets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0